AAMUJOOGA JA AAMUPUURO /Tiina

Tunti pohjautuu klassiseen hathajoogaan ja rentouttavaan YinJoogaan. Aamuharjoittelussa yhdistyvät lempeät kehoa herättelevät liikkeet, hengitys, keskittyminen, kehonhallinta sekä rentoutuminen. Tunnille tarvitset rennon vaatetuksen (kenkiä ei tarvitse) sekä halutessasi oman viltin loppurentoutusta varten. Tunti sopii hyvin aloittelijoille, niin naisille kuin miehille. Lämpimästi tervetuloa aloittamaan päivä Joogalla ja pitkään haudutetulla Aamupuurolla.

 

YINJOOGA /Tiina

YinJooga sisältää paljon hengitysharjoituksia, lantiota avaavia liikkeitä, rentoutumista ja mindfullness-harjoituksia. Asanoissa viivytään pitkään, näin venytykset vaikuttavat lihasten lisäksi jänteisiin ja kalvoihin. Tunti sopii kaikille eikä sinun tarvitse olla notkea osallistuaksesi tunnille. 1,5 tunnin harjoituksessa ei tarvita kenkiä. Ota halutessa mukaasi oma viltti loppurentoutukseen. Salilla lainattavissa joogabolstereita ja tiiliä.

 

CROSSTRAINING /Anssi

 Crosstraining eli toiminnallinen treeni on ollut mukana ohjelmistossa alusta alkaen. Tunnilla käytetään koko salin välineistöä ja tehdään liikkeitä kehon omalla painolla musiikin soidessa. Koulutettu ohjaaja osaa neuvoa liikkeille eri vaihtoehtoja tai suoritustasoja. Tunti sopii sekä jonkun aikaa treenanneille että haasteita kaipaaville. Tunnin aikana tulee toiminnallisen salin välineet ja niiden käyttö sekä liikesarjat tutuiksi. Mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhe ja juomapullo. Keväällä ja kesällä perjantain tunnit ulkona.

 

FITBALL /Tiina

 Fitball jättipallojumppa on perusjumppaa ison pallon päällä. Siinä tehdään niin lihaskuntoliikkeitä, tasapainoliikkeitä kuin venyttelytkin. Fitball haastaa keskivartalon ja on hauska väline lihaskunnon parantamiseen. Sopii ihan kaikille aloittelijoista edistyneisiin, koska liikkeille on eri suoritustasoja oman kunnon mukaan.

 

 PUTKIRULLAUS /Tiina, Anssi

 FoamRoller eli Putkirullaus tehdään ohjatusti Eva FoamRollereilla. Putkirullaus vaikuttaa lihaksien lisäksi lihaskalvoihin, tuoden niihin happea ja ravintoaineita. Rulla on mahtava väline lihashuoltoon tai jopa ennen treeniä lämmittelyyn. Lisäohjeita saat tunnilta. Rullat käytössäsi myös omatoimisesti ennen tai jälkeen treenin salillamme. Pue päälle joustavat vaatteet, joissa ei ole vetoketjuja tai niittejä.

 

HIIT- HYPPÄÄ JA LOIKKAA /Anssi

 Hiit on 30 min tunti, jossa tehdään intervalliharjoituksia ja nostetaan useaan otteeseen sykettä! Tunti sisältää hyppyjä ja sopii jo jonkinaikaa treenanneille. Tule rohkeasti mukaan, nyt mennään ja vauhdilla!

 

JOOGAVENYTTELYT /Tiina, Anssi

UUTUUSTUNTI JoogaVenyttelyt on aktiivista liikkuvuusharjoittelua. Pukeudu joustaviin ja lämpöisiin vaatteisiin, kenkiä ei tarvita. JoogaVenyttelytunti on tatamilla. Taustalla soi rauhallinen musiikki ja tunti päättyy lyhyeen loppurentoutukseen.

 

KAHVAKUULA /Anssi

 Kahvakuulatunti sisältää tekniikanopastusta, kuulailua ja lyhyet palauttelut. Tunnille voit ottaa oman kuulan mukaan tai lainata salilla olevia. Tunti sopii ihan kaikille! Kahvakuulatunti kehittää vartalonhallintaa, lihaskuntoa ja ennenkaikkea, se on mukavaa. Katso kalenterista onko Kahvakuulatunti ulkona vai sisällä.

 

NYRKKEILYTREENIT /Anssi

Sekä kuntonyrkkeilijät että potkunyrkkeilijät!

 Nyrkkeilytunti sisältää alkulämmittelyt, tekniikkaosion, nyrkkeilyä, lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyt. Nyrkkeilyssä kehittyy sekä lihaskunto, liikkuvuus että kestävyyskunto. Jokaisella tunnilla opitaan ja kerrataan tekniikkaa ja jokainen kehittyy omassa tahdissa. Mukaan tarvitset norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät/avojaloin. Käsisiteet ja nyrkkeilyhanskat voit lainata tunnin ajaksi salilta, toki omiakin voi käyttää. Ota mukaasi myös hikipyyhe ja iso vesipullo, sillä tunti on hikinen. 

 

NYRKKEILYN TEKNIIKKAKURSSI/Tiina, Anssi

 Tekniikkakurssi sisältää 4 kertaa, ilmoittaudu ennakkoon. Kurssin aikana opetellaan tekniikat: liikkuminen, suorat, koukut ja väistöt sekä yhdistelmät sekä potkunyrkkeilyn potkut. Kurssin jälkeen voit osallistua viikkotunneille. Katso kurssiaikataulu NettiKalenterista!

 

KUNTOPIIRI /Tiina

 Kuntopiiritunti sisältää lyhyet alkulämmittelyt ja sen jälkeen joko kuntopiirirata tai kuntopiiriliikkeet patterina (3 liikettä, 3 kierrosta) suoritettuna. Liikkeet on perusliikkeitä ja ne tehdään joko kehonpainolla tai pienvälineitä apuna käyttäen. Tunti sopii ihan kaikille ja kaikenkuntoisille. Ohjaaja neuvoo tunnin alussa liikkeet ja antaa vaihtoehtoja niiden suorittamiselle. Reippaan musiikin tahdissa treenataan koko kehon lihakset läpi ja tunti päättyy lyhyisiin venyttelyihin ja rentoutukseen.

 

STRIPTEASE AEROBIC /Tiina

 Ainoana Suomessa, Treenipalvelujen oma tunti! Hikistä, hauskaa ja rohkeaa, ladies only!

 Striptease Aerobic on tanssillinen tunti, jossa helpot koreografiat. Tunti sisältää tansseja, vauhdikasta musiikkia ja muutamia lihaskuntoliikkeitä sekä palauttelut tunnin lopussa. Tunnilla annetaan musiikin viedä ja nautitaan liikkeistä. Tansseihin sisältyy hieman rohkeampia liikkeitä, kuten lattialla konttaamista, tuolitansseja tai pepun pyörittelyä. Tule mukaan ja anna rytmien viedä ja NAUTI! Mukaan norm. treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhe ja juomapullo. Tunti on tarkoitettu vain naisille. Striptease Aerobic sopii loistavasti esim. polttareiden ohjelmanumeroksi!

  

VARTINVATSAT /Anssi

 Vatsalihasten tehokas vartinmittainen treeni.

 

 

 

 

Kyllikinkatu 4, 74100 Iisalmi

0500 747 898 / Tiina

044 352 8321 / Anssi

tiina@treenipalvelut.fi

anssi@treenipalvelut.fi

Y-tunnus: 2617630-3